6 Mart 2012 Salı

Karım beni aldatıyor - 1

Bu mevzuyu iki ayrı bölümde yazacağım sizlere (bakınız: Eşim beni aldatıyor - 2), çünkü iki ayrı hikaye var ve bir birleriyle bağlantılı değil. Bu ilk bölümde gerçek bir aldatma vak'asını göreceğiz; nasıl oldu, nasıl gelişti, sonuçta neler oldu? Burada eski eşimle olan olayları az biraz anlatmaya çalışacağım, tabii ki biraz sansürleyerek. Yani bu ilk bölümde gerçek bir "boynuzlanma" hikayesi dinleyeceksiniz.

Eski eşimle askerden sonra bir arkadaşlarım vasıtası ile tanışmış ve bir kaç sene flört ettikten sonra evlenmiştim. Aslında bu evlilik pek sağlıklı bir evlilik değildi, açıkçası hiç de istemeyerek ama bazı durumlardan dolayı ayıp olmasın diye evlenmiştim. Tabii ki büyük bir hata idi; eğer gerçekten sevmiyorsan ve istemiyorsan evlenmeyeceksin kardeşim, ne gerek var birbirini bağlamaya ve sonradan üzülmeye? Her neyse, asıl mevzuya gelelim.

Aradan geçen acı - tatlı 3-3,5 yılın ardından problemler başlamıştı. Klasik olarak karı dır dırı (bakınız: Karı dır dırı), her şeyde seni haksız görmek (bakınız: Erkekler odun mudur?), tatminsizlik, alkol problemi vs derken ilişki iyice çığırından çıkmıştı. Ama asıl hata bendeydi sanırım, maalesef ona aşık olmadığım için gayet serbest bırakmıştım istediğini yapması konusunda; arkadaşlarıyla gezmeye gider, geç saatlere kadar takılırdı. Bir mahsur görmezdim, "aman canım, her herhalde aldatmaz" derdim, ne de olsa beni çok seviyordu. Amma ve lakin daha sonradan şunu anladım ki kadınını - veya erkeğini - çok boş bırakmayacaksın. Aşırı serbest kalan birinin gözü dışarıdaki erkeklere ve kadınlara kayabiliyor, "nasılsa evdeki garanti cebimde, ben şimdi onun yanına bir de bu herifi koysam ne olur" diye düşünmeye başlıyorlar. Bir yerde haklılar; sen salaksan o ne yapsın.

Bir gün ex-eşim bana geldi ve dedi ki: "Kamil, ben biraz kafa dinlemek istiyorum o yüzden tek başıma tatile gideceğim". E peki dedim, nasılsa ona güveniyorum ve nasılsa modern biriyim ya... Gitti de nitekim, bir long weekend yaptı geldi. Daha sonra gittiği yerde çekilen fotoğraflarına baktığımda nedense hep birileri bizimkinin fotoğrafını çekmiş, peki ama makineni her seferinde oradan geçen birine mi verdin de o seni çekti? Bunlar ilk kuşkulanmalarımdı.

Sonra bir gece hesapta kız arkadaşları ile bara içmeye gitmişti ve bir hayli geç ve sarhoş döndü. Bir şey demedim, hala çok modernim ya ! Fakat gecenin bilmem kaçında cep telefonuna bir mesaj geldi, merak ettim ve açtım baktım: "canım, bu gece seninle öpüşmek, kollarımda olman vs vs harikaydı" diye bir sms (bakınız: SMS faciası). Yollayan da bir herif ! Aynen numarayı çevirdim ex-eşimin telefonundan, herif "merhaba aşkım, beni çok mu özledin?" diye açtı telefonu. O sırada açtım ağzımı yumdum gözümü, ana avrat saydırdım ve tehdit ettim "sen kimin karısına kayıyorsun lan dallama" diye. Ama adam gayet pişkin, bana telefonda nasihat veriyor, neymiş efendim karıma iyi bakacakmışım, o çok narinmiş, onu sevmeliymişim falan filan. Ziker misin yoksa sabaha mı bırakırsın?

O hırsla gidip karıyı kaldırıp ağzına sıçmak vardı ama yapmadım. Gittim bilgisayarı açtım ve herifin adını Google'dan arattım, meğerse kelli felli, evli ve de zengin bir amcaymış. Sonra bilgisayarı biraz daha kurcaladım, ex'in MSN yazışmalarına ulaştım ve aralarındaki tüm chat mesajlarını print ettim. İçlerinde ne fanteziler, ne emmeler ne gömmeler vardı inanamazsınız. Ben tüm delilleri toplayıp belgeledikten sonra oturdum ayyaş ex-karımın uyanmasını bekledim yatağın başında, sinirden küplere binmiş vaziyette. Nihayet uyandı ve ben tüm belge ve bilgilerle karıyı bok ettim, ama o da yüzsüz, banamısın demedi, hala beni suçlamaya devam etti. Evet haklıydı, salak olan bendim dolayısıyla suçlanmayı hak etmiştim. Hatta bi aralar "acaba çocuk yapsak ilişkiyi kurtarabilir miyiz?" diye düşünen salak ta bendim, belki bebek yaparsak (bakınız: Çocuk nasıl yapılır?) onu sevebilirim diye düşünüyordum. Meğerse o beni boynuzlamakla meşgulmüş.

Nihayet ayrılmaya karar verdik ve evden ayrıldım. Neyse ki o da kabul etti de ilk celsede anlaşmalı olarak boşandık, ve böylece bu ızdıraptan kurtuldum. Daha doğrusu birinden kurtulup bir diğerine yakalanacaktım, yani yıllar sonra başka bir evliliğe. Ama bu konuyu da bir sonraki bölümde anlatacağım.

Kıssadan hisse; siz siz olun gerçekten sevmiyorsanız evlenmeyin ve eşinizi asla tam serbest bırakmayın... Yoksa karı da olsa erkek de olsa aldatır (bakınız: Erkekler neden aldatır?).

15 yorum:

  1. geçmiş olsun birader

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN





































      MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN















































































      MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    2. Slm (541 941 60 93)
      Ağrı ili ve çevresi (Iğdır, Erzurum, Van) ayrıca (Ankara, İstanbul)
      Memleketim İzmir
      Önceliğim gizlilik, saygı ve seviyeli olmak,
      Sohbet etmesini oturmasını kalkması bile ve bunları gizlilik içinde yapabilecek bayanlar,
      Anlayışlı, Olgun bayanlar
      Karşı tarafında durumunu değerlendirebilen ve birbirimizi bunaltmadan, daraltmadan, sıkmadan bir ilişki isteyen bayanlar,
      Yaş farketmez bakımlı ve temiz bayanlar,
      Lütfen kendini bilen sıkıntı, stres, sorun istemeyen bayanlar,
      Medeni durum önemli degil,
      Arayın tanışalım gizli numaradan arayabilirsiniz,
      541 941 6093





      Sil
    3. ewli çiftlere tek erkeğim
      05011502963

      Sil
  2. erzurumlu şahin17 Nisan 2012 01:15

    Olanlar olmuş birdahakilere dikkat etmelisin bu konuda seçemiyorsan gel ben sana nasihat edem.

    YanıtlaSil
  3. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben maraz yaş 34 Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan KOCASINDAN SEVGİLİSİNDEN GÖRMEDİĞİNİZ İLGİ SEVGİYİ GÖRECEKSİNİZ SÖZ MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR GSM:0506 163 47 72 ÖZELE açık erkekler aramasın sakın) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. Denemeden bilemezsin yaşanan heyecan ve mutluluğu ) ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) 

      Sil
  4. Merhaba ben 38 yaş 175 boy 72 kg üniv. mez.izmir ve çevre illerden Güzel kadınlar evli bekar kızlar dul yaş heryaştan azgın ol yeter 05457109847 canın mı sıkıldı. Kimselere anlatamadığın çekindiğin bir paylaşımın mı var anlatırsam ne derler diye düşünme ben buradayım çekinmeyim arayın nerde ve kim olduğun önemli değil dul, boşanmış, evli, bekar, olgun, Gizlilik ve temiz olmak öncelikli gizli noya acık sohbet sınırını sen belirle ister sohbet ister sex canın ne isterse fantazini paylaş Masaj yaparım 05457109847:) 05457109847 arayın görüşelim bayanlar. gizliliklere_nem veririm

    YanıtlaSil
  5. mrb ben istanbul beylikdüzüde mehmet 38 yaşındayım 1.79 boy 85 kilo esmer tenli yakışıklı hijyenik guvenilir sakin biriyim bayanlar beni ariyabilir lütfen teretüte kalmayın benim için gizililik çok önemli ilişkiden sonra ne yaşadıysak orda kalır onutulur kesinlikle sizler beni aramiyana kadar sizi arayıp rahatsız etmem 0537 834 27 11

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  7. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  8. Ben Mert 39 yaşındayım güven ve gizlilik içinde sevgili olucak güzel bir ilişki için sadece bayanları bekliyorum 05438901028 instagram @mert_aslan3472 erkekler aramasın yazmasın küfür yersiniz

    YanıtlaSil
  9. Offf 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil