22 Mart 2012 Perşembe

Özlü !! sözler

Kadın - Erkek ilişkilerinde genelde çok yalan söyleriz, özellikle de ilişkinin başında. Karşı tarafa kendimizi olmadığımız biri gibi göstermek isteriz: uzun boylu olduğumuza, dünyanın en munis insanı olduğumuza, çok bonkör olduğumuza, ondan çok hoşlandığımıza vs inandırmaya çalışırız karşımızdakini. Sanki sevgili olabilmenin sırrı ufak yalanlar söylemekte gizliymiş gibi (bakınız: Hayatımız yalan), hem kendimizi hem de karşımızdakini kandırırız. Aşağıda belli başlı kalıplaşmış cümlelere hem erkek hem de kadın açısından bakalım isterseniz ve bunların asıl manalarını görelim. Acaba söylediğiniz sözlerin altında aslında kafanızdan neler geçiyormuş öğrenelim.

- Bugün ne kadar güzelsin / yakışıklısın böyle
a) Kadın erkeğe söylerse: çok iyi değilsin ama idare edersin, aslında mecburen sana kaldım, yoksa Kıvanç Tatlıtuğ istemişti beni ama annem bırakmadı gideyim.
b) Erkek kadına söylerse: hastayım sana, benimle yatar mısın?

- Seni çok seviyorum
a) Kadın erkeğe söylerse: seni kafalayıp evleneceğim, sonra yandın
b) Erkek kadına söylerse: sevmiyorum ama yatmak istiyorum, seni acilen yatağa atmam lazım (bakınız: Kadını yatağa atmak)

- Annen de çok tatlı bir kadınmış
a) Kadın erkeğe söylerse: hiç sevmem kaynanaları, evlendikten sonra hayatta görüşmem
b) Erkek kadına söylerse: uyuz karının teki, manyak mıdır nedir sanki kızının turşusunu kuracağım

- Çocukları çok severim
a) Kadın erkeğe söylerse: bir evlenelim seninle acilen çocuk yapıcam senden (Bakınız: Çocuk nasıl yapılır?), eğer evlenmemeyi düşünmüyorsan da hamile kalırım S..S... evlenirsin benimle
b) Erkek kadına söylerse: bu ayakla belki bu sefer verirsin bana, yoksa çocukla falan işim olmaz (bakınız: Çocuk mu? Asla)

- Beni seviyor musun?
a) Kadın erkeğe söylerse: hadi sıkıysa "sevmiyorum" de de canına okuyayım
b) Erkek kadına söylerse: lan şimdi ne desem acaba, aşağı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık amk

- Seninle çok mutluyum
a) Kadın erkeğe söylerse: bu salak her dediğime inanıyor, istediğimi yaptırırım artık
b) Erkek kadına söylerse: amma yalan attım lan, umarım anlamaz

- Akşama arkadaşlarla yemeğe çıkacağız, merak etme sakın
a) Kadın erkeğe söylerse: kanka kızlarla biraz eğlenicez, sen de evde otur maç seyret
b) Erkek kadına söylerse: ocakbaşından sonra pavyona aleme gideriz artık

- Dün gece rüyamda seni gördüm
a) Kadın erkeğe söylerse: başka bir kadınla kur yapıyordun, ne iş? oyarım bak !
b) Erkek kadına söylerse: amma da seviştik haaa, süperdin hakikaten

İşte böyle, ilişkilerde söylenilen sözlerin gerçekte düşündüklerinizle pek bir alakası yok aslında. Siz de eşiniz de beyaz veya gri yalanlarınıza devam edip ancak kendinizi kandırırsınız.

4 yorum:

  1. abiyazacak bi yer bulamadım sana mesaaj burdan yazdım sen zeki ve iyi bi insansın

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil